luni, 27 iunie 2011

Trecand sau netrecand pe trotuar

Cand merg pe trotuar imi place sa merg pe mijloc. Oi fi avand ceva la cap? cine stie, imi aduc aminte de un film cu Hugh Jackman in care si el mergea pe trotuar numai pe patratelele colorate...ei cam asha si eu- am fixurile mele. Ceea ce ma supara insa foarte tare este faptul ca eu ma trag pe o parte sau alta (de obicei pe drapta) cand vine cineva din fata. Dar daca vin 3 persoane din fata si sunt toate impreuna si nu se trage nici una , iar mie nu-mi ramane loc sa trec atunci ce fac? Ei va spun eu ce fac....ma opresc pe loc si stau teapana, pana se loveste una dintre pizdulite de mine. Si atunci cand se loveste se opreste si se uita uimita, cum imi permit eu sa o lovesc pe ea. Ei bine uite asha, eu nu te-am lovit fato, eu am stat pe loc. Te-ai lovit tu de mine. Halal civilizatie si educatie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu