luni, 27 iunie 2011

Salbaticia din Romania

In ultimul timp mi se pare ca tot mai des intalnesc oameni complet neinteresati de semenii lor. Si spun asta deoarece acesti oameni par atat de prinsi in lumea lor incat nu te vad pe strada, dau peste tine la cozi la supermarket, ca si cum nu ai exista. Voua vi s-a intamplat? Mie pare sa mi se intample in fiecare zi. Si atunci ma intreb-oare sunt invizibila? oare nu am destula prestanta? Nu cred ca asta e problema. Deoarece aud povesti asemanatoare cu a mea la toti prietenii mei. E imposibil ca nici macar unul sa nu aiba prestanta sau sa nu fie mai mare, macar la inaltime.
Deci concluzia e ca oamenii nu-si mai vad semenii. Am disparut. Si asta e rau. E rau deoarece inseamna ca nimanui nu ii mai pasa: de etica, de civilizatie, de cei sapte ani de acasa. Sunt o javra rea daca ii spun doamnei din spatele meu de la Metro sa stea mai in spate deoarece ma deranjeaza cand imi sufla in ceafa? Poate ca sunt. Poate ca schimbarea ar trebui sa inceapa cu fiecare din noi-dar stiti ceva? Nu mai am puterea pentru schimbare. Sunt fara energia necesare pentru a produce o schimbare, cat de mica. Asha ca contribui si eu la salbaticia din Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu